Promocje
Torba na ramię Violetta Passion
Torba na ramię Violetta Passion
119,90 zł 49,90 zł
szt.
Tunika z długim rękawem TOPModel
Tunika z długim rękawem TOPModel
69,90 zł 29,90 zł
szt.
Portfel Monster Cars
Portfel Monster Cars
48,90 zł 34,90 zł
szt.
Torba Simsaly
Torba Simsaly
39,90 zł 19,90 zł
szt.
Torba na ramię Star Wars
Torba na ramię Star Wars
119,90 zł 69,90 zł
szt.
Piórnik tuba Avengers
Piórnik tuba Avengers
37,90 zł 25,90 zł
szt.
Piórnik podwójny Avengers
Piórnik podwójny Avengers
33,90 zł 25,90 zł
szt.
Piórnik z wyposażeniem Top Model Fantasy
Piórnik z wyposażeniem Top Model Fantasy
149,90 zł 119,90 zł
szt.
Tornister Max Steel
Tornister Max Steel
209,90 zł 99,90 zł
szt.
Torba sportowa Max Steel
Torba sportowa Max Steel
109,90 zł 49,90 zł
szt.
Zestaw gumek SO HAPPY Top Model
Zestaw gumek SO HAPPY Top Model
12,90 zł 9,99 zł
szt.
Zestaw kreatywny Dino World
Zestaw kreatywny Dino World
26,90 zł 22,90 zł
szt.
Regulamin

Regulamin sklepu

Dokonanie zakupów w sklepie kiddo.com.pl oznacza akceptację regulaminu.

WARUNKI OGÓLNE

  1. Sklep internetowy http://www.kiddo.com.pl prowadzony jest przez firmę PPHU PLUS-Z Krzysztof Czapski z siedzibą w Warszawie przy ul. Korkowej 167.
  2. Domniemywa się, że Użytkownik składając zamówienie zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte oraz, że ma ukończone 18 lat.
  3. Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez stronę http://www.kiddo.com.pl lub telefonicznie 516022423 lub 22 6133751 od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
  4. W przypadku zamówienia złożonego przez Internet, klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep. Uwaga przyjęcie zamówienia nie jest jednoznaczne z rozpoczęciem jego realizacji. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.
    1. w przypadku zamówień płatnych przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    2. w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po wpłynięciu zamówienia do systemu.
  5. Podany przez użytkownika adres e-mail oraz telefon kontaktowy i adres może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień.
  6. Dostępne są w naszym sklepie następujące formy płatności:
    1. rozliczenie transakcji przelewem
    2. rozliczenie transakcji płatnością za pobraniem (płatność przy odbiorze towaru)
    3. gotówka – płatność w siedzibie naszej placówki podczas odbioru towaru
    4. płatność kartą przy opcji Płatności Shoper: dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

      Karty płatnicze:

      • Visa
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro








Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.

PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Termin realizacji zamówień oraz czas dostawy podajemy w dniach roboczych. Kiddo.com.pl zastrzega termin realizacji zamówień od 1 do 3 dni roboczych. Przykładowo jeżeli zamówienie wpłynęło do nas w poniedziałek to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w następny poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.
  2. Czas dostawy w przypadku wysyłek kurierskich to 1 dzień roboczy. W przypadku wysyłek pocztowych od 3 do 7 dni roboczych.
  3. Termin realizacji zamówienia + Czas dostawy = Termin otrzymania paczki
  4. Przesyłki są realizowane jedynie w dni robocze.
  5. Zamówienia realizujemy na terenie całej Polski.
  6. Zakupiony towar można odebrać osobiście w Warszawie po uprzednim kontakcie z pracownikiem sklepu.
  7. Podany przez użytkownika adres e-mail jak i telefon może zostać wykorzystany do realizacji składanych zamówień. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  8. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
  9. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej UPS.
  10. Koszty przesyłki:Zakładając konto w kiddo.com.pl akceptujesz niniejszy regulamin oraz wyrażasz zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie przez firmę PPHU PLUS-Z Twoich danych, teraz i w przyszłości, zgodnie z polskim prawem, w szczególności Ustawą o ochronie danych osobowych.
    1. przy wpłacie pieniędzy na konto przelewem – 9zł (poczta przesyłka ekonomiczna), 10 zł (poczta przesyłka priorytetowa), 13 (przesyłka kurierska) (zamówienia powyżej 300 zł – przesyłka gratis)
    2. przy płatności za pobraniem – 16 zł (przesyłka kurierska) (przesyłka gratis przy tej metodzie płatności nie obowiązuje)
  11. Kiddo.com.pl zastrzega sobie prawo do zmiany oferty oraz cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  12. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.

 

GWARANCJE I REKLAMACJE

  1. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Sklep odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
  3. Sklep jest zobowiązany dostarczyć produkt będący przedmiotem umowy - bez wad.
  4. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  5. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  6. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych
  7. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z naszą firmą. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformujemy drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  8. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący Konsumentem, który zawarł za pośrednictwem sklepu internetowego umowę na odległość, w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie towaru. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Kiddo.com.pl Z o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy, jeśli Konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres: PPHU PLUS-Z Kiddo.com.pl, Ul. Korkowa 167, 04-549 Warszawa, z dopiskiem „Zwrot”. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Przesyłki wysłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
  9. W przypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez kiddo.com.pl - sklep nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób.
  10. Sklep w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci należność w wysokości ceny zakupu powiększonej o koszt wysyłki do Konsumenta. Sklep może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
    1. umowy o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia umowy;
    3. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb;
    4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do spożycia;
    5. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaję nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    8. umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    9. umowy zawartej na aukcji publicznej;
    10. umowy najmu budynku lub lokalu do celów innych niż mieszkalne, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    11. umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI i DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

        1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
 
       2. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidualnego sporu między Konsumentem a Kiddo.com.pl, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacja-konsumentow.org.pl
 
      3. W rozwiązaniu indywidualnego sporu i skargi konsumenckiej związanych z transakcją transgraniczną
pomaga także Sieć Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl
 
  4. Klient będący Konsumentem posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Kiddo.com.pl :
  1. zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu między Konsumentem a Kiddo.com.pl przez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu,
  2. uprawniony jest do zwrócenia się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
          5. Adres strony internetowej Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie: www.wiih.org.pl
            Wykaz wszystkich wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz stałych sądów polubownych wraz z adresami ich stron internetowych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
.
                  6. Wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności w sprawach sporów wynikających z transgranicznych umów zawieranych z konsumentami.
 
               7. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Europejska platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej. Poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR
ec.europa.eu/consumers/odr
 
Przypominamy jednocześnie adresy poczty elektronicznej Kiddo.com.pl. do kontaktu z Klientami:
 
         8. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Kiddo.com.pl wyraża zgodę na korzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.

OCHRONA PRAW OSOBOWYCH

  1. Wszelkie dane osobowe podawane podczas procesu zamawiania służą wyłącznie do realizacji zamówienia i nie są udostępniane innym instytucjom ani osobom trzecim - z wyjątkiem opisanym w pkt.2. Pozyskiwanie danych oraz ich przetwarzanie odbywa się zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. Nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami.
  2. W przypadku sprzedaży produktów poprzez Sklep Internetowy w celu dostarczenia produktów do Klienta dane osobowe konieczne do zaadresowania i dostarczenia przesyłki są przekazywane firmom zawodowo trudniącym się dostarczaniem przesyłek - w szczególności Poczcie Polskiej, oraz firmom kurierskim - wraz z powierzeniem przesyłki do dostarczenia.
  3. Administratorem danych osobowych Klienta zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest firma: PPHU PLUS-Z Krzysztof Czapski, ul. Korkowa 167, 04-549 Warszawa, REGON: 006931515.
  4. Administrator zarejestrował w rejestrze Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO) zbiór o nazwie "Rejestr klientów sklepu kiddo.com.pl"
  5. Dane osobowe Klienta zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu nawiązania, ukształtowania, zawarcia, zmiany lub rozwiązania Umowy pomiędzy Usługodawcą i Klientem i zrealizowania Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej.
  6. Jeżeli klient wyrazi zgodę poprzez wpisanie się na listę subskrybentów będzie otrzymywał "newsletter" na podany przez siebie adres e-mailowy. W każdej chwili jest możliwa rezygnacja z usługi newslettera,
  7. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia w dowolnym czasie.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, zastosowanie mają przepisy Ustawy z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
  2. Wszystkie zdjęcia zamieszczone w sklepie są własnością kiddo.com.pl, zabrania się jakiegokolwiek ich kopiowania i używania do celów handlowych oraz prezentacji na innych stronach internetowych.
  3. Zdjęcia oddają możliwie jak najdokładniej kolory i wygląd oferowanych produktów, jednak ich zgodność z oryginałem mogą zmieniać ustawienia monitora, np. nasycenia barw. W związku z tym mogą istnieć niewielkie różnice między zdjęciem a produktem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl